Etusivu - Turvallinen Koulutie -projekti

Nuorten koululaisten käyttäytyminen liikenteessä on tavallista jalankulkijaa arvaamattomampaa, ja siksi heidän mahdollisimman hyvä havaittavuutensa hämärässä on erityisen tärkeää. Etsimme yhteistyökumppaneita lahjoittamaan heijastinliivipakettejamme kaikille Suomen kouluille, jotta yksikään koululainen ei jää ilman. Laki edellyttää heijastimen käyttöä. Lapsi kaipaa erityishuomiota liikenteessä. Älä nouse päihtyneen kyytiin. Raskaiden ajoneuvojen ja työkoneiden kuljettajat eivät näe ohjaamosta kaikkea ja .

OVERVIEW

The domain turvallinenkoulutie.fi presently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have inspected eighteen pages within the web page turvallinenkoulutie.fi and found two websites interfacing with turvallinenkoulutie.fi. We were able to detect two mass web accounts possessed by turvallinenkoulutie.fi.

TURVALLINENKOULUTIE.FI TRAFFIC

The domain turvallinenkoulutie.fi is seeing fluctuating levels of traffic through the year.
Traffic for turvallinenkoulutie.fi

Traffic ranking (by month) for turvallinenkoulutie.fi

Traffic ranking by day of the week for turvallinenkoulutie.fi

Yksikin törmäys on liikaa!

Voi olla yllättävän lähellä tänään teilläkin. Katveturva haluaa vähentää kuolleiden kulmien aiheuttamia materiaali- ja henkilövahinkoja. Raskaan liikenteen ja työmaa-ajoneuvojen yksi suurista ongelmista ovat katvealueet. Joka päivä jossakin tapahtuu kuolleista kulmista johtuvia vahinkoja, jotka olisivat estettävissä. Aukoton näkymä ajoneuvon ympärille katve 360-kamerajärjestelmällä. Tee liikenteestä turvallisempaa ja säästä samalla kustannuksissa.

WHAT DOES TURVALLINENKOULUTIE.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of turvallinenkoulutie.fi Mobile Screenshot of turvallinenkoulutie.fi Tablet Screenshot of turvallinenkoulutie.fi

TURVALLINENKOULUTIE.FI SERVER

I caught that a lone root page on turvallinenkoulutie.fi took twenty-two thousand six hundred and seventy-four milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
77.240.19.12

We identified that this domain is operating the Apache os.

Etusivu - Turvallinen Koulutie -projekti

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Nuorten koululaisten käyttäytyminen liikenteessä on tavallista jalankulkijaa arvaamattomampaa, ja siksi heidän mahdollisimman hyvä havaittavuutensa hämärässä on erityisen tärkeää." We analyzed that the web page stated " Etsimme yhteistyökumppaneita lahjoittamaan heijastinliivipakettejamme kaikille Suomen kouluille, jotta yksikään koululainen ei jää ilman." It also stated " Raskaiden ajoneuvojen ja työkoneiden kuljettajat eivät näe ohjaamosta kaikkea ja ."

SEEK OTHER WEB PAGES

Zensubs - Still do it, for fun v

Lowongan Pantsubber Musim Dingin 2017. Masih dibuka pendaftaran staf baru, lo. Masih dibuka pendaftaran staf baru, lo.

Zhi End Translation

Light Novel Bahasa Indonesia, Lyrics Translation, and Another Stuffs. Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru.

O Mundo Das Bonecas Bonecas de A a Z

Bonecas de A a Z. Sorteio de bebê reborn de silicone do canal Ana Reborn! 23 de setembro de 2016. Hoje eu vim divulgar mais um sorteio de bebê reborn. Se inscreva no canal Ana Reborn.